Mgr. Eva Marková, Ph.D.

Fotografie zaměstnance
Kontaktní údaje

 

Katedra bohemistiky

Filozofická fakulta

Křížkovského 10

1.30

Odborný asistent

Konzultační hodiny:
Pravidelné Místnost: Poznámka:
čtvrtek 10:30–11:30 1.30
PŘÍSPĚVEK VE SBORNÍKU
Marková E. Literární výchova na gymnáziu v době covidové: Didaktické aspekty využití e-learningu v distanční výuce. QUAERE 2021. Recenzovaný sborník příspěvků interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů. 2021.
KAPITOLA V KNIZE
Marková E. Nakoupit, navařit a sníst. Motivy jídla v básních českých a německých autorek v sedmdesátých a osmdesátých letech 20. století. In Härtelová E., Hrdlička J., Typlt J., Šrámek P. (Eds.) Na hranicích podobnosti. Česká poezie po roce 1945 v komparativní perspektivě. 2022.
RECENZE
Marková E. Reformace v množném čísle. CESKA LITERATURA. 2021.
Aktuálně vyučované předměty
název předmětu katedra/zkratka semestr typ hodin
Výběrový seminář 23 - bc. studium KBH/VS23B LS Se 2
Výběrový seminář 36 - bc. studium KBH/VS36B ZS Se 2
Výběrový seminář 37 - bc. studium KBH/VS37B LS Se 2
Výběrový seminář 52 - bc. studium KBH/VS52B ZS Se 2
Úvod do studia knihy KBH/USTKS ZS Se 2
Výběrový seminář 10 - mgr. studium KBH/VS10M LS Se 2
Výběrový seminář 11 - mgr. studium KBH/VS11M LS Se 2
Literární život KBH/ELIT LS Se 8

Uživatel nepovolil zobrazení dat v Portále UP.

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)